Selasa, 20 September 2011

Jadi Student UniMAP..???

salam semua...haha ni aku nk cite sal aku smbung bljar kat UniMAP...ok aku cite ape y aku igt yer...sedih jgk la bile kne smbung bljar ni...gmbire pn ade...y sedih bile aku xpuas beraye...sbb dftar 4/9/2011 bersamaa 6syawal....(sape la pnye planning ni suh dftar time2 raye...xtau ke jln jam..arg sibuk...truk2)..aku last keje 26/8/11...mlm 2 trus blik kelate...knonnye nk elakkan jam la kn...last xlepas jgk....aku drive dari nilai kul 11mlm..tau aku smpi kul bpe??kul 2.30 pm besok petang tu der...gile..pnt bkn maen r...huhu...raye 2 3 hari ag...brg2 nk g u xsettle ag....2pn nasib la time aku keje adik n mak aku y settlekn sikit2...raye thn ni meriah la jgk sbb rmai y blik...tp y xbest nenek aku skit..(patutla rmai balik kn..)tp ok la raye thn ni....



Ok, 3hb september..disebabkn adik aku pn dftar u pade hari y same...kami terpksalah berpecah...adik aku g selatan...aku ke utara...sbb aku laki ank sulong plak 2 so mak aku decide nk anta adik aku kt UTEM melaka....aku xksah sbb aku da biase sesorg...tau2lah y aku ni da lame xde ayah...tp sedih jgk lah sbb mak aku terpksa drive anta adik aku...phm2 la jln jam...mak aku da berumur...tp lega la coz csin aku pn otw blik kl n mak long aku pn nk blik umh die kt muadzam..huhu..so mak aku bertolak tgh hari...t dorg siggah umh m.long...aku??aku pakcik n mak cik aku y nk anta...nasib baek la ade jgk y sudi anta aku ni....lam kpla da pikir cmne nk angkut brg2 ni sorg2 nt...hahaha...mujur la ade pak chik n mak chik aku...(thnx mama n abah).kitorg bertolak la mlm 2....

Aku drive dr KB lam kul 9....smpi kangar lam kul 5 kot lau xsilap aku...2pn sbb bnyk stop...nk2 lagi si Aina Natasya(8thn)& Farish(4thn) sppu aku ikut..ape ag..bising2 la...huh!!bile smpi kt kangar aku tgk semacam je...merata2 UniMAP...sini unimap sana unimap...kmpus die berterabur...kwn aku ade gak y gtau...unimap ni klas merata2...rase cm down la sikit...huhu...bile aku smpi kampus tetap ulu pauh 2 lega la sikit...besar jgk la...2pn xsiap ag..lam proses...time dftar aku berempat y 1 class dulu mase kt poli...Yoo, Farhan(Wengweng) & Rozi...tp Rozi postpone to another year...so kitorg bertiga la....pas daftar pegi la kolej kediaman...umh bru aku....bapak la jauhnye....ngn kete pn lbh stgah jam...jauh gile class aku nt,,,hmmm....bile smpi...adoooiiii...lam hutan..ulu nun jauh di sana....name pn Kg Wang Ulu...hahaha...tp best kot...sejuk..nyaman n y penting ade kubur tgh2 2..hahaha...nasib la aku dpt blok dkt ngn bus stop...

Kolej Kediaman Tan Sri Aishah Ghani...ni la tmpt tgl bru aku..nasib dpt blok dpn skli..

aku sebilik ngn Hisyam n Amar....dorg kewl...lyn kpla jgk la hahaha....orientasi???huh! mls gile nk p....mule2 je aku g...3 hr last aku xg...tido je...hahaha...hisyam r y mnghasut aku...aku da bgn.die ckp xyah la da lmbt ni...hahaha...aku pn tido je la...tp ari last kitorg pegi....sbb aktiviti ronda2 perlis...haha...nasib la smpt..bgn lmbt bkn maen ag kalut ribut kitorg...dpt jgk bas last.....y xbest ari hujan...huhu...bnyk jgk la tmpt2 best kt pelis ni....y bestnye time g padang besar...huhu...aku xtau da nk cite cmne..sbb mate aku mngtuk da ni...ape aku tulis xtau kat atas 2...hahaha aku tulis pe y terlintas je...ah xkesah r cmne pn..nt la aku cite ag..langkawi???tgguuuuuuu....hahaha

                              Amar, Farhan, Aku & Yoo (bersenam la sgt...)

                                         Ni mase kat Padang Besar...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan